verbaasde klant in showroom

Het verhaal van de dag!

Dagelijks hebben wij veel contact met klanten.
Super leuk.
En de meeste vragen kunnen we gelukkig direct beantwoorden.
Ook speciale wensen zijn vaak al eens voorbij gekomen, en kunnen we invullen.
Maar soms maak je iets unieks mee…

Wekelijks gaat wel een keer de telefoon met hetzelfde onderwerp.
Goedendag, ik heb net een bestelling geplaatst maar ben iets vergeten.

Dat is geen probleem, antwoord ik.
Bestel de missende linten en vermeld bij de opmerkingen even dat de opdracht gecombineerd kan worden met uw vorige.
Kies vervolgens voor afhalen in de showroom.
Anders betaalt u dubbele verzendkosten.

Dus lijkt alles prima te zijn opgelost, toch?

Vandaag kwam er een minder vrolijke dame de showroom binnen.
Jaap ik koop altijd bij je, maar dit lijkt nergens op.
Dus ik vraag wat er aan de hand is.

Nou ik heb gisteren een bestelling geplaatst, en die vanmorgen ontvangen.
Maar ik had je gebeld dat ik een rolletje vergeten was.
En nu moet ik die komen ophalen  vanuit Utrecht.

Ik moest alle zeilen bijzetten om niet direct heel hard te lachen.
Maar heb je jouw bestelling opengemaakt?
Nee dat had ze niet, veel haast om ook de laatste rol op te halen bleek.

Nou dan ga ik je iets heel vervelends vertellen.
Ook de rol die je later hebt besteld ligt al in Utrecht.

Gelukkig kon ze er vervolgens ook hartelijk om lachen en na een kop koffie en een kortingsbon voor haar volgende bestelling vertrok ze weer.

linten kopen op pinterest linten kopen op twitter lintenkopen op linkedin lintenkopen op google plus lintenkopen op Facebook