Vertragingen postbezorging

PostNL

Vertragingen postbezorging

Afgelopen maand kwam PostNL met het nieuws dat wij in de drukke december maand €0.25 per pakket extra moesten betalen.
Dit is door ons gezien als ondernemersrisico, dit hebben wij dan ook niet doorbelast aan onze klanten.
Wel gingen wij er vanuit dat deze prijsverhoging de kwaliteit van PostNL zou waarborgen.

Helaas blijken deze extra kosten geen garantie voor een betrouwbare bezorging van uw bestellingen.
Na de vertragingen van de afgelopen weken ontvingen wij vandaag opnieuw een schrijven van PostNL:

"Samen hebben we afgelopen tijd veel extra pakketten verwerkt en we zien nog steeds een enorme stijging voor de komende tijd.
Om ons netwerk draaiende te kunnen houden is het nodig om de toestroom van pakketten te beperken voor alle verzendende klanten.
Daarom hanteren we per 21 december tijdelijk een maximaal aantal pakketten dat per dag kan worden voorgemeld.
Is dat maximum bereikt? Dan is het niet meer mogelijk om een label of barcode te genereren.
Je krijgt een (fout)melding te zien zodra je een zending aanmaakt.
De volgende dag komen er weer nieuwe labels en barcodes beschikbaar.
We begrijpen heel goed dat deze aanpassing vervelend is voor jou en dat het jouw proces verstoort.
Dit is in deze uitzonderlijke tijd nodig om zoveel mogelijk pakketten goed te kunnen verwerken en bezorgen."


Wij vragen u begrip op te brengen voor de huidige, bijzondere situatie.
Helaas is het voor ons niet mogelijk om onze normale serviceniveau te garanderen.


Toch op tijd uw linten ontvangen?

Kies dan bij het afrekenen voor afhalen in de winkel.  Binnen korte tijd ontvangt u dan bericht dat uw bestelling klaarligt.
Wij overhandigen uw bestelling dan buiten. 



Copyright © 2015-2020, Lintenkopen.nl Specialist in Lint

ideal-logo   paypal-logo   mister-cash-logo   achteraf betalen   belfius   kbc-cbc